19 april

hejsan allihopa!
hur äre med er? med mej är det bra, men jag är lite trött bara. igår var jag och julia i norrtälje vi skulle egentligen träffa en kompis men sen blev det ändrade planer. så vi gick på stan och frös typ ihjäl. men sen smsade en kompis mej och undrade ifall vi ville komma ner till hamnen och träffa de. så vi gick ner dit men vi hann abara vara där en liten stund för att vi skulle hem sen. när vi hade varit där ett tag så gick vi mot busstation och då hade vi missat den sista bussen hem. lyckat! aja, men som tur kunde min pappa hämta oss. eller vi tog en buss till vreta. och sen kom pappa och hämtade oss. när jag kom hem kollade jag på robinson och sen på Phone Booth. sen gjorda jag inget speciellt. idag kanske jag och julia ska träffa Robin och hans kompis. men det är inte bestämmt ännu. men jag ska hoppa in duschen nu. men jag kanske skriver ikväll. hoppas ni får en bra söndag.
puss♥


Kommentarer
Postat av: Linn

stackars dig och Julia igår <3 min helg var sådär :/ hoppas du får en <3

2009-04-19 @ 19:01:33
URL: http://cristabel.blogg.se/
Postat av: Therese

hejsan!

Phone Boot missa jag var den bra ???

love you

2009-04-19 @ 19:13:13
Postat av: Anonym

heej, nja den var väl helt okej! :)

2009-04-19 @ 20:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0