bästavän!

Lina, jag älskar dej mest av allt i hela världen. Det är du som gör min dag ljus gumman. Sakanar dej otroligt mycket, vi har inte träffats på en hel vecka nu. Det är du som jag mig glad när jag inte mår bra. Vill bara att du ska veta att jag alltid finns hos dig vad som än händer. Kommer aldrig lämna dig, alla minnerna vi har tillsammans kommer alltid finnas hos mig. Vad som än händer kommer du alltid ha en stor plats i mitt hjärta. Vill bara att du ska veta att jag älskar dig så otroligt mycket så det inte går att beskriva med ord. Hoppas att detta fattar hur mycket du betyder för mig älskling.
Idag, Imorgon och Föralltid kommer det vara, Matilda ♥ Lina!

Jag älskar dig bästavän! / puss din Matilda!



Kommentarer
Postat av: Linn

fett söt du e asså tänk om jag hade en sån vän :)

2009-04-16 @ 22:48:04
URL: http://cristabel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0