lov.

hejsan.

nu är det äntligen lov, det har varit ett tag men nu känner man verkligen att det är det. så himla skönt att sova ut på morgonen. på lovet har jag varit med julia, syster och några till. men jag saknar min älskade lina! hoppas vi syns snart gumman. just nu gör jag ingenting, har typ precis kommit hen från norrtälje. har varit där med julia och min syster. vi gjorde inget speciellt kollade efter present till jenny som har fylllt år. GRATTIS!! sen åkte jag och julia hem med bussen medans madde skulla ha match. nu sitter jag och har ingenting att göra. men ska nog kolla på film snart. aja, orkar inte skriva mer men det kommer nog ett inlägg senare ikväll.

puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0