dålig uppdatering, jag vet.

hejsan!
sorry för dålig uppdatering, men jag har inte haft orken att blogga. ska försöka bättra mej :) som jag sa förut så kom ju lina hit, vi tältade aldrig. men det var mysigt ändå. hade ju saknat henne så det var jätte kul att se henne :D dagen efter gjorde vi inte så mycket, åt typ världens godaste lunch! JORDGUBBAR O VINDRUVOR :D det var skit gott. kan lägga in en bild sen på maten men den är på maddes mobil. och hon e inte hemma just nu, så det får bli en annan dag :) skulle egentilgen sova hos henne den dagen men det blev inte så. så sov hos henne från lördag till söndag. vi somande runt klockan 4 o vaknade vid 11 igen. sen drog hon upp till dalarna så sen dess har jag inte träffat henne.


men igår kom farmor, farfar o kicki hit o hälsade på. så jag var med de lite. vi var nere på stranden o solade o badade var väldigt mysigt! när de hade åkte hit kom julia. hon sov här o vi somnade runt 2 o vaknade vid 10 tror jag. vi har iaf solat o badat idag. julia tappade även hennes mobil i vattnet, men hoppas den klarar dej. men vi får se! men nu måste jag städa mitt rum. ha det bra så hörs vi :) pusspuss♥


Kommentarer
Postat av: Lina

Jag älskar dig Matilda, du är det bästa som har hänt mig! <33

2009-08-07 @ 14:48:00
URL: http://typliina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0