lunch dags snart kanske?

hallå allihopa!
hur är det med er idag? med mej är det faktiskt bättre :) har ingen feber längre fast fortfarande lite ont i huvudet men ska ta en alvedon snart o gå o vila lite så bli det nog bra. hostar inge typ o näsan mår prima, haha :) så man kan säga att jag e frisk nu :D så imorgon kommer jag tillbaka till skolan.

vaknade klockan halv 12 imorse och det behövde jag nog. för igår natt kunde jag knappt sova så var trött igår. men inatt sov jag utan att vakna en gång. har bara drukigt ett glas juice sen jag vaknade så e hungrig nu så ska hitta på ngt att äta. får se vad det blir. sen ska jag hoppa in i duschen. eller jag tror det iaf, annars tar jag det senare får se om jag orkar. idag ska jag bara ta det lungt så jag e utvilad tills imorgon. men ska äta ngt nu men vi hörs. byebye♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0