sjuk,sjuk o ännu mer sjuk

tjingeling!

jag vet att jag inte har skrivit på typ 100år men jag har inte orkat o har inte tänkt på det. o just nu har jag inte heller någon lust att blogga eftersom jag e sjuk. men jag skriver lite snabbt ändå. vi började i skolan i onsdags förra veckan. de tre dagarna lekte vi bara massa lekar typ, för att lära känna varandra :S men det var rätt så kul. sen igår började vi jobba. eller jobba o jobba kanske jag inte ska säga. men vi fick böker o skåp. o sen idag var jag ju sjuk. har feber, e förkyld o hostar men mår bättre nu men stannar hemma imorgon med så får se om jag bloggar då :) kommer nog tillbaka till skolan på tordag. hoppas jag e frisk då eftersom jag fyller år då, asså på torsdagen :D längtar, thihi (a) men nu ska jag gå o kolla på män som hatar kvinnor. ha det bra, puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0