stan igår o norrtälje idag

hej!
hur äre med er? med mej e det bara bra. börjar bli lite trött men tänker inte sova. igår var jag, madde o mamma i stockholm o shoppade lite. sen kom även jenny, maddes kompis dit. så nu e hon här på besök. skla hem på fredag tror jag :) aja, jag fick iaf med mej saker hem. inte så jätte mycket, men bättre än inget. ska lägga upp bilder :) vi åkte hemifrån vid elva-tolv tror jag. vi åkte in med pappa, för han skulle till någon kompis. så vi åkte först till jysk o kollade på nya utemöbler. sen drog vi till bauhaus o kollade på utemöbler där med :P sen släppte pappa av hos vid någon tunnelbana så vi tog tunnelbanan till stan. vi gick runt o kollade sen tog vi en fika o då kom jenny. sen gick vi runt ännu lite till. sen gick vi tilll kungshallen o käkade tacobar. hur gott som helst :D sen kollade vi på bio. sommaren med göran. den var helt okej, trodde den skulle vara bättre.´när den var slur åkte vi hem. var en jätte bra dag.

sen idag åkte jag, madde o jenny till norrtälje för vi orkade inte vara hemma o slöa. så vi tog halv två bussen in. där inne mötte vi upp mamma. o gick o handlade mat och hårfärg till mej. sen drog vi till en sko äffar. behöver skor men hittade inga i stan, men jag hittade faktist ett par där. så nu har man skor oxå :D sen gick vi till ett cafe o åt pannkakor mad sylt o grädde. mums! sen tog vi bussen hem. när vi kom hem spelade vi kort år middag o sen drog vi till en klippa o badade :) hur mysigt som helst, bara lite kallt :( skulle egentilgen färga håret ikv, men vi orkade inte så blir imorron ist.

imorron vet jag inte vad som händer förutom att jag ska färga håret. men det visar sej nog :) men orkar inte skriva mer. hörs ! :) puss♥




Jeans från Cheap Monday. 400 :-
Bh från H&M. 129 :-
Kofta från Bikbok. ?
Vitt linne från Gina. 99 :-
Vit/Grön randig tröja från Gina. 149 :-
Vit/Lila randig tröja från Vera Moda. 179 :-



Skor från Skokanonen. 250 :-

Det var allt jag har köpt :)

Kommentarer
Postat av: my

vad fina saker matilda!<3

2009-08-13 @ 17:16:00
URL: http://ljungros.blogg.se/
Postat av: Alexandra♥

Vågar du göra ett videoinlägg själv?



Svara på bloggen och du har chans att få en länk :)



Kram :)

2009-08-24 @ 15:13:05
URL: http://alexandraleding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0