det blev åland iaf

hejsan alla söta :)
hur har eran morgon varit? ja, min har varit lungn. jag vaknade av att det blev för varmt efter någon minut kom min syster in o la sej i sängen. sen somnade vi om tills mamma ringde. då gick jag o åt frukost o hoppade in en varm lång dusch. hur skönt som helst! sen fixade jag mej lite för vi ska ju åka ålands båsten idag. jag bestämmde mej för att följa med för madde skulle oxå med. igår trodde jag att det bara var jag, mamma o pappa. men nej då, då ska hon oxå med :D ska bli kul, har inte varit där på jätte länge. jag vte inte när jag kommer hem, tror det var vid nio ikväll. så jag kommer inte vara med Lina :( men vi kan ju alltid träffas imorgon eller ngt. min outfit idag är en tubtop från hm, jeansleggins från bikbok. enkel men fin outfit. har även mascara på mej o utsläppt hår. ja, så kommer min dag se ut. men vi får se om jag skriver ngt mer ikväll annars hörs vi imorgon :) puss♥

Kommentarer
Postat av: Emilia gustavsson

jag tycker din blogg är jätte bra och du är så otroligt himla söööt :) du verkar även jätte jätte snäll! ha det bra, fortsätt att blogga!

älskar juuu diiin bloggggg!!!!!! :D<3333333

2009-07-01 @ 23:50:28
URL: http://ingen blogg :(

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0