jag gillar godis..

hejsan!
just nu sitter jag här o chattar med Lina o äter godis :P på båten var det helt okej. jag köpte ingenting förutom godis såklart. madde köpte en parfym :) den luktade jätte gott. perfekt att låna den. vi gjorde inget speciellt åt buffe o gick runt lite. jag o madde prövade även ett bil spel. haha, det ägde men jag sööög på det :P jag träffade även Emmy där :) ja, vi kom typ hem vid åtta :S hade visst kollat lite fel. 
 
när vi kom hem tog jag o madde en liten tur med moppen för vi hade inget att göra. så vi åkte hem till Anna o Lina. de visste inge så det blev en överraskning. där snackade vi mest men sen var vi tvungna att dra oss hem. för madde skulle ta bussen till mattias. o nu sitter jag här o gör typ ingenting. ska nog sleepa snart. :) imorgon åker jag troligtsvis till bästa Lina. hoppas det blir fint väder för så kan man ju sola o bada :D men vi får se hur det blir med det. men ska gå nu.

MASSA PUSSAR!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0