lääängtar

vet ni? jag o min familj ska åka till bulgarien i en vecka! vi åker på söndag, längtar så mycket så jag nästan spricker. jag har inte varit utomlands på hur länge som helst. o det skulle tydligen bli bra väder där o allt. gud, nu ska jag bli brun :)

idag har jag varit o badat i infjärden med alla möjliga personer :P haha, var inte där så länge men det var kul iaf. när jag o madde kom hem åt vi middag o sen har vi varit på datorn. imorgon åker jag o mamma o klipper oss ska även hälsa på mormor. sen skulle vi köpa luftmaddraser till bulgarien så man kan ligga o sola i vattnet :P sen skulle vi även försöka hitta en ny bikiniöverdel till mej :) min börjar bli för liten :P haha, hoppas den finns som jag vill ha. men jag bloggar kanske imorgon när jag kommer hem. men nu ska jag gå o lägga mej så jag orkar gå upp imorgon :) puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0