norrtälje

Hejsan :)
förlåt för dålig uppdatering. men jag har inte haft orken så jag skriver nu ist. idag har jag varit i norrtälje med julia. vi gjorde nte ngt speciellt, var i parken. för det var ju ngn Car Show eller ngt sånt. där inne gjorde vi inge. sen åkte vi hem. vi skulle egentligen åka båt men det orkade vi inte. så ist har jag bara kollat på tv o chillat framför datorn. imorogn ska jag troligtvis till norrtälje med lina! har inte träffat henne, har saknat henne. så ska bli skönt att se henne. om vi inte gör det så vet jag inte vad jag ska göra. kanske bara vara hemma? vem vet ;) nej, blev inte så långt inlägg men jag ska kolla på lite tv nu :) puss&kram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0