sleep well

nej nu ska jag sätta på en film o försöka sova :) jag ska bara berätta vad som hände på kvällen. när vi kom hem efter vi hade handlat åt vi middag, sen kollade jag lite på sommarkrysset. sen gick jag till datorn. då skulle jag fixa julias design men den blev inge bra så vi ska fixa den nästa gång vi är :D sen har jag även snackat med henne i telefonen ett bra tag. inte sådär jätte rolig kväll men ski samma. imorgon vet jag inte vad jag ska göra. kanske träffa lina, men vi får se.även ska jag o madde vara ensamma en kväll i veckan för mamma o pappa ska ut med en båt med två kopisar. kommer bli hur soft so  helst :D  men nu ska jag kolla på film o sova :) sov sött everybody! puss♥



jag just nu :P

Kommentarer
Postat av: julia

Älskar dig mest gumman <333 ,

Btw , Sötaste bild

2009-07-04 @ 23:53:01
URL: http://juliajannsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0