snart klar ;)

hejsan!
har precis ätit upp min frukost. o snart ska jag sätta på mej bikini o sola på altanen. måste iaf få lite mer färg annars kommer jag bränna sönder mej själv där nere. aja, nu e nästan allt ner packat. har bara lite saker kvar, men det tar jag ikv :) igår klippte jag mej, blev inte nöjd. men jag bli aldrig det. hittade även en bikiniöverdel. precis den jag ville ha :) sen hälsade vi på mormor där åt vi hallon o drack hennes egna fläder saft. även tuva o hennes mamma var där. så jag var tvungen att leka lite med henne innan vi åkte hem. här hemma satt jag vid datorn bara. o såklart packade jag oxå ;P vf jag inte skrev blogg var därför jag inte tänkte på det. imorse vaknade jag vid hal elva typ. bra tid tycker jag. nej, men nu ska jag gå ut o sola lite :D puss så länge♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0