after eight

nu sitter jag här i sängen o äter after eight. mums! jag har precis ätit mackor o mjölk o det blev min middag det :P men jag orkade inte laga ngt. men skit samma. idag har jag o min syster städat hela huset. men som tur så får vi pengar för det. annars skulle jag aldrig göra det. det var skit jobbigt men nu är allt äntligen klart.

vad har solen tagit vägen? det regnar ju bara, eller idag regnade det inte så mycket men det kom lite. så nu är jag inne hela dagarna för om man går ut fryser man typ ihjäl :P så vi får hoppas att solen tittar fram snart så man kan bada :) jag älskar att bada! eller bara om det är varmt såklart.

ikväll ska julia komma hit :D det ska bli jätte kul. jag, madde o mattias ska hämta henne med moppen för madde skulle lämna ngt på hennes träning. tur att hon inte ska träna för då skullle vi få vänta där hur länge som helst. men hon är sjuk. stackars min älskling. men hon kryar nog på sej snart. det får vi hoppas på iaf. men nu ska jag o madde spela lite spel på datorn. så vi hörs :) puss♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0