andra juni

nu sitter jag här framför datorn efter en dag med sötnosarna julia o lina. vi skulle träna till småstjärnorna. men det blev inte så för vi orkade inte.så vi gjorde inte så mycket. idag i skolan gjorde vi inte ngt speciellt. efter skolan var jag med lina o julia. o nu sitter jag här o kommer nog sitta här ett tag. men först ska jag duscha. men ska bara skriva klart inlägget.

imorgon vet jag inte vad jag ska göra. måste nästan hem o städa mitt rum för det är jätte skökigt. men vi får se om jag orkar. annars hittar jag väl på ngt annat att göra. ihelgen ska jag åka till mormor för hon har fyllt år o min kusin o moster är där som jag inte träffar så ofta. o det är inte så konstigt eftersom de bor i skåne.

nej, nu ska jag hoppa in i en vram dusch men vi hörs! pusspuss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0