dagens outfit

idag tänkte jag lägga ut dagens outfit, men jag ska bara skriva hur min dag har sett ut. det började med att jag gick till skolan. där kollade vi på olika uppträdande. men vi visade ingenting. vi ska brar visa på måndag o tisdag. så det ha varit en jätte soft dag. vi fick även rulltårta, mums :)  o sen slutade vi vid ett oxå! efter skolan åkte julia o lina med mej hem. däe tränade vi till småstjärnorna. det gick väl helt okej, men det är ju så svårt att hitta på ngt. vi lagade även egen middag, det blev tacos.  det blev faktiskt jätte gott tycker jag iaf. sen skulle julia o lina åka hem med fem bussen, o när det hade åkt hem så sätte jag mej vid datorn o läste andras bloggar. jag älskar det :P o nu sitter jag här o skriver blogg o kollar på tv :)
ikväll ska jag bara ta det lungt o kolla på tv o sitta vid datorn. hoppas det finns ngt roligt att kolla på ikväll. ngn som rekomenderar ngt? komentera gärna :D men nu ska jag gå! pussipussi♥




adidas tröja, stadium 699:-
jeansleggins, gina tricot 199:-
vitt linne, gina tricot 99:-

Kommentarer
Postat av: Linn

snygg outfit gmn <3

2009-06-05 @ 11:32:22
URL: http://starlinn.blogg.se/
Postat av: lina ;)

vilken fin outfit fisboll ;)

älskar dej

2009-06-07 @ 20:14:48
URL: http://typliina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0