god natt

snart ska jag sätta på en film o lägga mej i sängen. men jag tänkte först berätta min dag lite snabbt.
som jag sa i förra inlägget så var jag ju hos lina. så jag har varit med henne i två dagar nu. vi hare haft jätte mysigt!! igår eller vad man ska säga, men klockan är ju över 12 så man ska nog säga igår :P aja, då drog vi in till norrtälje o skulle kolla efter en bikini. men det fanns inga, så vi skulle egentligen köpa bh o bikinitrosor o bada i. det såg typ ut som om det var en riktig men vi sket i det så vi gick o åt en macka o glass. hur gott som helst. vi köpte även ett par skor för vi glömde våra andra nere vid stranden igår, haha! men sen kom hennes mamma o hämtade oss. då när vi kom hem gick vi ner o badade. sen var jag tvungen att åka hem :( men aja, kanske ska till henne imorgon men jag vet inte. kanske jag åka med ålansbåten men jag har inte bestämmt mej än. men nu måste jag gå, måste verkligen sova nu. PUSS♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0