i'm home

nu äe jag äntligen hemma.  ja, som jag sa i förra inlägget så skulle jag ju åka till mormor. o det gjorde vi. jag kan inte säga att det var speciellt kul där. men kusinen o moster var ju där så det blev ju lite roligare. igår gjorde vi inget speciellt gick en promenad o snackade lite om spöken. tror du på spöken? aja, idag åkte vi in till kista o där hittade jag min skolavslutnings klänning. så nu behöver jag inte oroa mej längre, så det är jätte skönt. jag kankse kan lägga ut en bild på den men vi får se.

jag har precis snackat med gullungen lina i telefonen men sen skulle hon duscha o då passade jag på att skriva ett inlägg innan jag ska gå o kolla på tv. ska även ta en macka tror jag är lite små hungrig. blev inte så långt inlägg för jag orkar inte skriva. men vi hörs i morgon :) puss♥






här är min älskling. vi är på väg upp till idre :) älskar dej


Kommentarer
Postat av: lina

haha, vilken fin bild :) jag är så jävla nöjd över mitt utseende :D <33

2009-06-07 @ 20:52:03
URL: http://typliina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0