jag vill inte!

nu sitter jag här i sängen o ska snart sätta på en film tror jag. börjar bli lite trött eftersom klockan är kvart i tolv. imorgon åker jag upp till dalarna :( jag vill inte dit men skit samma nu är det bara så. det är ju bara några dagar. när jag kommer hem ska jag vara med lina. har inte träffat henne på jätte länge. jag SAKNAR henne jätte mycket. så snart ses vi gumman.

nu på kvällen har jag inte gjort ngt speciellt. jag åkte med pappa in till norrtölje för vi skulle tvätta bilen o hämta madde o mamma. när vi kom hem åt vi middag sen har jag bvarit med min syster. inte så där jätte rolig kväll menmen..

men nu orkar jag inte skriva mer. men vi hörs på lördag eller söndag. puss♥

Kommentarer
Postat av: madelen'

vadå vill inte? själv är jag astaggad för en tripp med familjen till dalarna :D

2009-06-18 @ 08:44:47
URL: http://madelenekestolpe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0