min dag

hejhej!

idag vaknade jag runt 10 o då gick jag upp. mamma satt ute o solade o pappa målade huset. jag satte mej ner innan jag gick o la mig i sängen igen för det varså otroligt varmt uye. helt plötsligt kom mamma in med frukost på sängen. Tack Mamma! sen satte jag på mej min bikini o satte mej på altanen igen. men sen gick jag hit. igår drog madde o mattias med moppen till norrtälje o de skulle sova hos han, så jag var inte med de. utan jag kollade på tv. fasnade framför Morden i midsomer. när den var slut gick jag o kollade på film. jag kunde inte somna för det var så varmt där inne. men tillslut somnade jag. sen kom mamma in vid 5 o öppnade mitt fönster o stängde av tv. o såklart väckte hon mej så det tog ett tag innan jag somnade om. ja, så har väl min dag sätt ut.

snart kommer nog madde o mattias hem hit igen, då ska jag, mamma, pappa, madde o mattias ta en tur med båten ut på ngn ö. ska bli jätte mysigt. hoppas bara att det inte blåser för mycket, jag vill ju ha lite färg. senare ikväll när jag har kommit hem från båtturen så vet jag inte vad jag ska gra. men jag hittar nog på ngt roligt :) aja, men vi får se om jag bloggar ngt mer ikväll annars bloggar jag imorgon. puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0