norrtälje!

idag har jag varit i skolan. vi gjorde inge speciellt. efter skolan åkte jag hem en snabbis sen drog jag o madde in till norrtälje.där träffade vi my o julia. så vi snackad emed de lite. sen provade vi oxå massa bikinisar. jag måste verkligen ha en ny, o vet ni? jag har hittat en elle två då. men jag vet bara inte vilken färg jag ska ha ¨/ men vi får se. jag kanske ska köpa den i helgen eftersom då är jag ju i stan lix. sen skulle madde dra till mattias o då var jag med julia o my. vi gick upp till donken o åt! LOVE I'T. sen kom mys mamma o hämtade oss. för vi orkade inte ta bussen hem. när jag kom hem snackade jag lite med julia i telefonen o sen skulle jag o pappi in till norrtälje o hämta mammi för hennes bil hade tydligen gått sönder :P aja, när jag kom hem kollade jag på tv. sen satte jag mej här. det är väl så min dag har sett ut.

imorgon ska jag till mormor o gratta henne. så jag kommer inte kunna skriva på hela helgen. men vi får se om jag skriver i morgon innan vi åker annars hörs vi på söndag ellr måndag. jag kankse skriver ikväll men jag lovar ingenting. men jag orkar inte skriva mer. så här slutar mitt inlägg. om vi inte hörs ikväll, önskar jag er en bra fredag :) pussipussi♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0