nu e jag äntligen hemma

snart ska jag gå o kolla på tv, men jag ville bara säga att jag äntligen är hemma efter 4 långa dagar i mora. där fanns iaf inegn el eller vatten! herregud, vi kunde inte duscha, då fick vi gå ner till ngn älv/å som det typ var 12 grader i. jag ni kanske fattar hur jag har haft det? aja, hela våran familj tog faktist ett dopp i älven/ån. höll på att DÖ!!

imorgon vet jag inte vad jag ska göra, kanske vara med bästavän. men hon kanske skulle vara med Fanny, men annars ses vi snart. vi två kanske ska åka till grönan på tisdag eller ngn annan dag nästa vecka. vi får se hur det blir. det skulle iaf bli fint väder :)

men nu ska jag gå o kolla lite på tv. men vi hörs ikväll! ;D pussipussi♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0