promenad :)

nu har jag precis kommit in från en liten promenad. gick inte så där jätte långt men en bit iaf. aja, idag har jag varit i skolan som vanligt. men vi hade typ inte ngn riktig lektion för vi har tränat till kulturveckan som börjar i morgon o slutar på tisdag nästa vecka. så vi kommer inte ha några vanliga lektioner på fyra dagar, haha hur skönt som helst. eller vad säger ni? ;) o sen går vi på onsdagen men då ska vi typ städa klassrummet så då har vi nog inte heller några lektioner. eller vi får iaf hoppas! o sen på torsdagen är det skolavslutning. o sen SOMMARLOV! gud var jag längtar. på skolavslutningen vet jag inte vad jag ska ha på mej. men jag ska ju till mormor ihelgen så jag får väl försöka hitta en då. men jag har en reserv klänning om jag inte hittar ngn. den finss på min systers blogg: www.madelenekestolpe.blogg.se den rosa från gina :) men vi får hoppas att jag hittar ngn ny i helgen.

imorgon vet jag inte vad jag ska göra. måste typ vara med julia o lina för vi måste träna till småstjärnorna som är på tisdag. o vi har typ inte bestämmt vilken låt vi ska ha :S men vi kommer nog på ngt. egentligen så skulle jag följa med jennifer o madde till täby men nu kan jag inte det men jag tycker att det är viktigare att träna. så jag skippar nog det. men nu ska jag gå o kolla på tv. men vi kanske hörs ikväll :) puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0