SOMMARLOV!

nu har jag äntligen sommarlov som jag har längtat så mycket till. vi har varit i skolan nu på morgonen o sjungit, efter det åkte ja hem. då fick jag presenter av mormor o mamma. jag fick strumpbyxor av mormor, o av mamma fick jag ett armband :) ikväll vet jag inte vad jag ska göra. lina kankse jag sova här men vi får se hur det blit med det. vi får hoppa på det bästa :D i morgon ska klassen åka till grönan om det inte regnar, så hoppas det blir fint väder! på sommarlovet kanske jag inte skrivet så mycket med jag har ju annat att göra då, men jag ska försöka skriva så mycket som möjligt.

det blev inte så långt inlägg men jag ska göra mig i ordning för jag ska åka till ramus på poolparty. vet inte om jag kommer bada eftersom det är så kallt ute :P men vi får hoppas att det blir litevarmare. men ska gå nu, vi hörs. puss&kram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0