stockholm med julia,

nu sitter jag här o snackar med lina i telenfonen. vi snackar väl inte om ngt speciellt men det är alltid lika kul att höra hennes röst. idag har jag varit med julia i stockholm. hennes mamma, syster o systerns bebis var oxå med :) bebiisen var jätte söt. jag hittade inge men julia fick med sej en fin kofta o en t-shirt. inte så mycket men bättre än inget. vi åt även på donken, bästa man vet :P haha. när jag kom hem åt jag middag o var lite med madde o mattias. skojskoj.

ikväll ska jag inte göra ngt speciellt, bara vara hemma o ta det lungt. det är skönt ibland o bara sitta hemme o inte göra ngt :) så det får det bli ikväll. ska väl kolla om det finns ngn film på tv som går. vi får hoppas på det. men nu ska jag fortsätta snacka med lina :D men det kommer ett till inägg ikväll. puss♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0