grönan & norrtälje

fölåt att jag inte skrev igår men jag var på grönan med klassen o kom hem sent. o då gick jag o la mej för jag var trött o iskall. det regnade typ hela tiden, men jag hade roligt ändå. jag åkte den nya bergodalbanan :) jag höll på stt dö den var skit läskig, men jag är nöjd att jag har åkt den :) sen gick jag även spökhuset. jag har redan gått det två gånger förut men är lika rädd varje gång :P aja, dagen blev iaf lyckad!

idag har jag varit i norrtälje. först var jag o madde hemma hos mattias. sen gick vi till hm o madde köpte en tröja. sen blev vi hungriga så vi gick upp till donken och åt. sen gick vi till flygis o köpte godis :D snacka om tjockisar. sen skulle vi gå ner till parken gör att kolla på E.M.D. men när vi var på väg ner så åkte mattias o robin förbi så vi hoppade in i bilen och åkte runt lite tills klockan var halv 3. för då började de sjunga. alltså E.M.D inte mattias o robin. där träffade vi jennifer o vi höll på att frysa ihjäl. då ringde jennifer hennes kusin frida o fråga om vi fick komma hem till henne. o det gick bra, så vi gick hem till henne där gjorde vi inte något speciellt. var på datorn typ. sen kom mamma o hämtade oss. när jag kom hem gjorde jag inte mycket. o nu sitter jag här o kommer göra det en stund till ;D ja, så har min dag sett ut. PUSS♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0