dalarna

hejsan bloggen!

idag har jag inte gjort ett piss. jag vaknade runt kvart i ett, då gick jag o kollade på tv. där satt jag en stund o pratade med lina. vi skulle egentligen vara idag. men då skulle hon in till norrtälje o köpa hårfärg med hennes syster. så vi kumde inte vara för hon kan inte sova här inatt. för våran familj ska åka till dalarna över midsommar. vi ska hälsa på några kompisar som har varit i kina i ett år nu. vill inte följa med men jag måste. jag skulle ju egentilgen vara med lina men nu blir det inte så. synd :(

ja, idag ska jag inte göra ngt utan bara vara hemma. det ska bli jätte roligt. INTE!! men syster är ju hemma ensam utan ngn kompis så jag o hon ska väl hitta på ngt roligt att göra :)

om det här blir det sista inlägget idag så hörs vi på lördag eller söndag vet inte vilken dag vi kommer hem. hoppas på lördag det beror på vädret för vi skulle typ åka förbi ngt vattenland, som låg där i närheten.

men ni får ha det så bra. hoppas ni får en bra midsommar! ♥puss&kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0