raklugg

hejsan.

sorry att jag inte har skrivit på länge. men jag har haft annan för mej. som jag sa så har jag klippt mej och färgat håret. det blev ju inte som man hade tänkt sej men det blev okej iaf. jag har oxå färgat håret på min kompis julia. det blev lite orange och gult men det blir ju det alltid när man färgar det hemma. sen har jag, lina och julia haft  ''filmkväll''. vi såg The grudge, Saw och Childs play. det var kul. dagen efter fick vi idén att klippar raklugg, hahah! så vi gick och hämtade en sax och började klippa. fy fan hur man ser ut nu, ångrar mej som fan men jag får skylla mej själv. men jag har diadem så luggen syns inte. men hoppas den växer ut snabbt. ihelgen ska jag till stockholm med mamma, mormor och min syster och hanlda kläder, det ska blo kul. men måster tyvärr gå nu. men jag lägger upp bilder på kläderna senare.

puss / matilda'



 jag älskar dej syster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0