11:e maj

kom just hem från lina. först var vi i skolan sen drog vi inte till norrtälje för vi inte orkade gå hem. sen tog vi 5 bussen hem till henne. där gjorde inte vi så mycket. förlåt att jag inte har skrivit på länge men jag har inte orkat. jag ska berätta lite snabbt vad som har hänt i helgen. so´m sagt sov jag hos julia, det var inte bara jag där utan lina, my och louise. vi hade det mysigt. vill kollade på film badade och mera. när jag kom hem på söndagen så somnade jag en stund. sen åt jag middag och sen gjorde jag inte mycket mera. imorgon ska jag åka hem och hjälpa min syster att städa, eftersom hon hjälpte mig förut. men nu ska jag gå och kolla på tv. men ni får ha det så bra. pussss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0