fotbollsplan

nu har jag precis ätit middag o snart ska jag, madde o mattias gå till fotbollsplanen. idag har jag varit i norrtälje med mamma, madde o mattias. jag köpte en ny mascara. sen åkte vi upp till willys o handlade. sen åkte vi hem igen. när jag kom hem så gjorde jag o madde en ny design åt mej. vad tycker ni? komentera gärna. sen åt jag middag vi åt pasta o köttfärssås jag gillar inte det men jag åt lite.

imorgon sak vi till farfar för han har fyllt år. så vi ska gratta honom. men vi ska dit typ vid fem så innan det vet jag inte vad jag ska göra ska väl bara ta det lungt. igår var jag i täby med lina, julia o my. men jag lägger upp bilder på sakerna ikväll eller ngn annan dag. men nu ska jag gå. pusspuss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0