grattis farfar!

förlåt att jag inte skrev igår, men jag hade inte orken att skriva. men nu tar jag o skriver ett inlägg. igår var jag hos farfar o grattade honom. jag vet att jag skrev att han redan hade fyllt år men jag hade fel. han fyller år idag :P haha, GRATTIS! vi gjorde inge speciellt. gav honom presenter o åt tårta.

idag har jag varit i skolan. vi fiskade i tre timmar. o jag fick bara en liten fisk. haha, duktig man är. aja, efter skolan åkte jag, my o lina hem till mej. vi var nere vi stranden o sola o bada. det var väldigt mysigt. så nu har jag fått lite bränna på mej. men inte mytcket då men lite iaf.

imorgon vet jag inte vad jag ska göra kommer väl på ngt. ska väl antagligen vara med lina. men nu ska jag gå. men ni får ha det så bra :) puuuuus♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0