hem med syster!

varför är det så kallt ute? jag som vill ha sommar! men sommaren kommer ju snart, så jag måste nog ha lite tålamod bara. men nu är det ju jätte kallt ute. eller iaf på morgonen. men senare på dagen brukar det bli lite varmare.

idag har jag varit i skolan o ingenting speciellt hände dära. efter skolan åkte jag hem o var med min syster. egentligen så skulle jag ju vara med lina men vi kunde inte bestämma oss vem vi skulle vara hos, så vi skippade det. när jag kom hem åt jag lite mellis o sen satte jag mej vid datorn. sen har jag ju även varit med min syster :D sen åt vi middag, det blev: kött o pommes. SLURP! haha. sen tog jag en glass o gick ut o hämtade posten. o nu sitter jag här igen.

vad ska jag mer skriva? på freadg kanske jag ska till täby med lina, julia o my. ska bli jätte kul. som jag har sagt så måste jag ha nya kläder o en skolavslutnings klänning. så vi får hoppas att det finns några fina där :) nej nu ska jag hoppa in i en varm dusch o sen kanske ringa bästuus :) men vi får se. pusspuss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0