jag älskar solen

nu har jag precis kommit in från en dag i solen. idag har jag varit ute hela dagen med min syster. jätte mysigt. det började med att vi la o solade, sen kom vi på att det är morsdag i morgon så vi bestämde vi oss att åka till den nya affären i södersvik o köpa ngt. men vi hade inegn skjus så vi cyklade dit. så man har ju fått motion idag. vi klpte blommor o ett kort till henne. sen köpte vi lite godis :P aja, när vi kom hem så la vi oss i solen igen :) sen kom mamma hem o gav vi henne blommorna för vi var rädda att de skulle vissna tills i morgon. så jag har fått lite färg idag :D sen har jag oxå badat två gånger, inte så varmt men skönt var det. ena gången fick jag med mej madde ner oxå. hon doppade sej faktist.
 
imorgon vet jag inte vad jag ska göra. om det är fint vädert ute kommer jag nog sola. men annars vet jag inte. vi får se. ikväll ska jag inte göra ngt. bara vara hemma, suck! madde är inte hemma för hon ska sova hos annica så jag är bara hemma med pappa o mamma men jag hittar någ på ngt. jag ska även kolla på robinson ikväll :D

men nu ska jag gå ut till min vän solen. men vi hörs. puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0