näsblod

nu sitter jag här framför datorn. idag har jag inte gjort ngt speciellt. jag vaknade runt elva, o då kände jag hur det började rinna ur näsan. och då visade det sej att jag blödde näsblod, USCH! det är verkligen äckligt tycker jag. men nu har det slutat blöda iaf. sen har jag ätit frukost o titta på tv.

igår somnade jag framför tvn, jag o madde kollade ju på esc men det sög tycker jag. jag låg i fåtöljen o halv sov o komenterade alla som uppträdde. sen somnade jag när de skulle ge poäng. sen väckte min kära syster mej när det var slut o då gick jag o la mig i min säng. vi åt inte upp allt godis igår så vi har kvar massor. men det lär ju ta slut idag :P

nej nu har jag inte tid att sitta här mer. för nu ska jag gå o fixa mej o äta lunch innan vi åker till matchen. jag skriver när jag kommer hem. puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0