regn?

nu har jag städat klart på mitt rum. så nu är det fint igen :) det var inte så jätte stökigt men ibland måste man städa. ikväll har jag iegnting planerat så det får väl bli att kolla på tv o sitta vid datorn. men vi får se. idag fick vi reda på att vi inte har några läxor på hela veckan. hahah, gud vad skönt. o sen går vi ju bara tre dagar den här veckan. det kan ju inte bli bättre. imorgon ska jag nog tillbringa in dag med bästavän, men vi får se. ni får gärna besöka hennes blogg: www.typliina.blogg.se :) idag hade ju jag tänkt att sola lite. men vart tog solen vägen? ihelgen som det var så fint väder o nu ska det börja regna. regn vill jag inte ha! aja, nu ska jag sätta mej framför tvn en stund :) bara så ni vet så kommer jag nog inte blogga ngt mer den hära kvällen. om jag inte gör det så syns vi i morgon. puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0