sista maj

idag vaknade jag runt halv nio, o jag kunde inte somna om så jag gick upp o åt frukost o kollade om det fanns ngt roligt på tv. men nej då, ingenting var roligt att kolla på så jag betämde mej för att gå ut till solen :) jag sätte på mej bikinin o la mej o solade. efter en stund var jag tvungen att gå där i från för det blev så himla vramt. så jag tog en glass o gick o hämtade posten. sen la jag mej i solen en stund till. men nu sitter jag här o ska snart gå ut igen.

igår var vi ju ute med båten. o vi stannade på en ö väldigt länge vi kom typ hem vid halv tolv. så jag missade robinson finalen. men jag gick in på datorn o kollade vem som vann. jag tyckte inte att hon skulle vinna jag tyckte att Jarmo skulle vinna. men nu vann hon o så är det bara. på ön så gjorde vi inget speciellt.

idag har jag ingen aning vad jag ska göra. ska sola iaf sen kanske jag är med ngn kompis fast jag vet inte. vet inte om jag pallar :P nej, nu måste jag gå ut igen. man vill ju inte sitta inne en sån hära fin dag. jag vet inte om jag skriver ngt mera idag. men vi får se. puss sötnosar♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0