stor städning

nu är jag ängkligen klar med mitt rum för dagen. jag har rensat hela mitt rum idag som tur är min syster så snäll att hon hjälper. fast jag ska hjälpa henne med sitt rum nästa vecka. väldigt mycket saker fick jag ut ur rummet men jag har lite kvar. men det tar vi någon annan dag. idag har jag varit i skolan, vi gjorde inegt speciellt som vanligt. när jag kom hem åt jag och sen började jag städa sen har jag typ gjort det. jag har också ätit middag och kollat på tv men nu sitter jag här. imorgon kanske jag ska med mamma till solna, men jag vet inte om jag orkar. vi får se imorgon hur det blir annars hittar jag väl på något annat. jag kanske åker hem och städra klart rummet, vem vet. nu har jag ingenting mer att skriva.
pusspuss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0