täby

idag har jag varit i täby med madde och lina. det var skit roligt för det hände lite saker som vi skrattade åt så vi höll på att dö. eller iaf jag och lina. jag har inte skrivit på länge men jag har helt glömt bort men nu skriver jag ett kort inlägg innan jag ska sova. i tisdags så städade jag rummet, i onsdags var jag med lina i norrtälje. vi gjorde inte så mycket förutom att vi kollade på jackor. sen i torsdag åkte jag bara hem och städade klart rummet och sen idag åkte jag ju till täby. när jag kom hem åt jag middag och satte mig vid datorn. satt inte där så länge för sen gick jag och kollade på tv. inte så rolig fredag men i morgon ska jag vara med lina och julia ( och kanske my), det kommer nog bli kul. men jag ska nog gå och sätta på en film och sova nu. men jag kanske skriver i morgon om jag orkar.

puss och godnatt sötnosar! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0