thursday

idag har jag varit med lina, vi bakade sockerkaka som smakade skit. så vi slängde ut den i skogen. vi gjorde även en läxa. så nu har jag bara en läxa kvar men den tar vi senare.

när jag kom hem åt jag middag och sen satte jag mej framför tv. men det fanns inge kul där så jag gick till datorn. imorgon ska jag ju till stan med madde o lina, anna skulle egentligen oxå med men sen kunde inte hon. så det blir bara jag, medde o lina. jag ska försöka hitta en skolavslutnings klänning där, eftersom jag inte har ngt fint hemma. men vi får se vad som följer med hem. sen ska väl jag o lina sova hos varandra. så på lördag lär jag ju vara med henne. men på söndagen ska jag nog bara ta det lungt. men jag vet inte än. men nu ska jag springa in i duschen. ha det så bra allihopa. puuuus♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0