grisslehamn

sorry att jag inte skrev igår men min dator hade damp :P men nu passar jag på att skriva ett inlägg innan jag åker till mamma. vi ska åka till grisslehamn o vi kommer hem vid typ nio. så jag kommer nog inte skriva ngt mer idag.

idag har jag varit i skolan som vanligt. vi tjejer spelade in en film. haha, den kommer nog inte bli så bra för jag, lina o emmy skrattade typ hela tiden :P men skit samma. sen åkte jag hem o åt lite mellis sen satte jag mej här. sen åker jag in med fem bussen till mamma. det blir min dag de.

imorgon vet jag inte vad jag ska göra men jag hittar på ngt. ´ska väl antagligen vara med bästuus, men vi får se. men nu har jag inge mer att skriva. puuuus♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0