vare glassdags idag då?

igår var jag i stockholm men anna, lina o madde. tror ni att jag hittade ngt leer? svar: NEJ! när jag o lina äntligen hade pengar då finns det inte ngt. men vi ska typ åka in till täby på torsdag eftersom vi är lediga då. jag måste verkligen köpa nya kläder och en skolavslutnings klänning. hoppas det finns fina kläder där ist.

idag har jag inte gjort ngt speciellt förutom att ligga i solen och köpt glass från glassbilen. han som körde glassbilen var typ störd. han bah: vare glassdags idag då? nej, i morgon förstår du. vad fan tror han? glassen var iaf jätte god. de var ju tur. som sagt har jag varit ute i solen idag. har inte fått så mycket färg men min syster hon fick färg. jag gillar inte att ligga i solen för det blir så varmt. men vad gör man inte för att få lite färg.

ikväll ska jag kolla på eurovision song contest med min älsklings syster. mamma o pappa ska på fest hos några kompisar. så vi har huset för oss själva, soft! vi har massor av gosaker, så vi ska svulla så det står härliga till.
nej, nu ska jag springa in i ducshen.  men vi hörs senare. puuuus ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0