...

hej sötisar :)
sorry att jag inte bloggar så mycket, men jag har annat för mej. men just nu gör jag ingenting o då passade jag på att blogga lite. min dag har varit helt okej. vi var på teater med skolan. teatern var inte så där jätte bra men bättre det än att ha lektioner ju :P sen åkte vi tillbaka till skolan då hade vi läxförhör/prov i biologi. kändes som det gick rätt bra, men man vet ju aldrig. sen hade vi matte o sen åkte vi hem. rolig dag vah? x) när jag kom hem har jag inte gjort ngt, bara suttit o degat framför datorn. så snart ska jag hitta på ngt att göra :D men problemet är att det inte finns ngt att göra. men vi får se vad som händer...
ikv händer inge speciellt, ska bara vara hemma "/ eller det är vad jag vet nu, kanske visar sej ngt roligare lite senare. men nu tycker jag inte det här e kul längre o har inga mer att skriva. men vi hörs. tjingeling♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0